Friday 14 October 2011

3o hari mengenalimu...

sayangg.....

30 hari yang akan berlalu,awak.Orang cakap "manusia susah untuk berubah".Besides, orang degil macam saya,tapi itu tidak bermakna kan saya TIDAK akan BERUBAH kan.Awak, selagi keputusan belum keluar awak bukan milik siapa-siapa kan.Boleh jadi awak jadi milik saya atau tidak.

Tapi....

"you may never know what result come of your action, but if u do nothing there will be no result!"
Mahatma Gandhi

So saya percaya kan itu and every single things happen for a reason.Sekurang-kurangnya nanti saya tahu saya sudah berusaha kan awak.Sometimes, saya buat cool aje wak sebab saya taknak kawan-kawan saya cakap "alahh dia tu study je lebih tapi kosong" perit tahu tak awak .So saya buat cool. Tapi sampai bila saya nak belagak cool ? saya bukan pelajar yang tidur dalam kelas, tapi exam A+ , saya bukan budak yang huhahuha tapi result gempak .Saya bukan itu dan itu !

So saya rasa saya sudah tidak mahu menjadi BODOH SOMBONG, buat apa jadi lalang, ye tak ?

“The future depends on what you do today.”

So , sempena 30 hari ini .Izin kan saya mengenali awak dengan lebih rapat, dan niat saya bukan sahaja untuk 14nov awak , tapi sampai nafas terakhir saya.Saya belajar kerana ALLAH .Saya belajar kerana cinta akan ILMU bukan peperiksaan.So fine, tukar NIAT tu.

note : dream an unbelievable , and take a action that no one's take it 


p/s : Gudluck Dude (": ... i do mine.jaga² cik una eus !

8 comments:

MiMiEy :) said...

hahaha
same je dgn blog anda
tp x pe, anda dah buat

komuniti terkeliru said...
This comment has been removed by the author.
amalina idris said...

hahaha .. igt nk post kat blog je . tp nmpk mcm umum so paste la kat sini pulak :p

Unknown said...

amboiii saje je ni, tggl aku je blum update wawawawa :(

amalina idris said...

i'm waiting foe u (:

liana said...

not bad munir not bad .kahkahkah!

Tieah Madian said...

Jyeah.. "The future depends on what you do today!!!



Entry Terbaru : Tak Malu Ke Gaduh Pasal Lelaki Di Tempat Awam?

syahirooAhmad said...

i like perenggan yg akhir tu~ :)